vineri, 24 iunie 2011

Baby Orajel TwinPack gel pentru calmarea durerilor cauzate de eruptiile dentare

Fetitei mele de un an si 8 luni abia acum ii ies caninii.Si e foarte agitata,noaptea si ziua are diaree e maraita.


Asa ca am inceput sa caut geluri pentru calmarea durerilor de gingii.
Asa am dat pe site-ul lucrurigratis.ro  in sectiunea  Pentru bebelusi de oferta  BabyOrajel-TwinPack oferita de baby orajel.
Oferta care suna asa:
"Baby Orajel TwinPack



Sub forma de lichid (yum, cu gust de cireşe) sau de gel (daaaaa, cu aromă de fructe de pădure, ce-i va mai plăcea lui bebe!), în formula specială pentru noapte Baby Orajel nu conţine alcool, se aplică pe gingia dureroasă şi îşi face efectul imediat! Bebe nu are răbdare!
Vorbiţi mai întâi cu pediatrul dumneavoastră pentru utilizarea produsului Baby Orajel. Citiţi cu atenţie prospectul produsului înainte de folosire.
Baby Orajel este un gel ce calmează durerile provocate de apariţia primilor dinţişori ale bebeluşilor. Nu conţine alcool (conţine doar un calmant benzocaină naturală) şi se aplică pe gingia dureroasă!
Baby Orajel se poate folosi şi de către adulţi cu efect garantat!
Dă o căutare pe net despre dentinox, calgel, glicerina boraxata si alte minuni de calmare a gingiilor, cât se poate de toxice pentru organismul copilaşului tău. Încearcaţi mai bine chamomilla (granule homeopate sau siropel) sau osanit dacă vă poate trimite cineva din afară.
Baby Orajel este un gel ce calmează durerile provocate de apariţia primilor dinţişori şi nu numai. Se recomandă ca gelul Baby Orajel să nu se aplice de mai mult de 3-4 ori ziua şi de 2 ori noaptea.
Pentru aplicarea gelului Baby Orajel trebuie mai întâi spălate bine mâinile şi apoi se pune puţin gel Baby Orajel pe buricul degetului şi se masează doar zona de pe gingie cu probleme (acei muguraşi albi) ai bebeluşului.
Nu se pune BabyOrajel pe limba sau în gâtul copilului.
Gelul Baby Orajel conţine ca substanţă activă benzocaină care este un anestezic local ce se foloseşte pentru tratarea afecţiunilor dureroase ale mucoasei (gingia este o mucoasă) şi a tegumentelor.
Baby Orajel® Teething Gel Nighttime Formula (sau gelul Baby Orajel de noapte) conţine 10% benzocaină iar Baby Orajel® Teething Gel - Daytime formula (sau gelul Baby Orajel de zi) conţine 7,5% benzocaină.
Livrarea se va face doar la statia de metrou 1 Decembrie!
Daca sunteti din provincie platiti txele de curierat (FanCourier)
Prezentare Baby Orajel
http://babyorajel.blogspot.com
Daca doriti acest produs trebuie sa imi demonstrati ca aveti un copil cu vasrta maxima 16-18 luni. (doresc sa il ofer cuiva care chiar are nevoie de el)"

Fiindca chiar acum aveam nevoie m-am inscris la oferta.Dar am si vizitat blogul http://babyorajel.blogspot.com/ unde am gasit alta oferta tot gratis.

 Ofer gratis 2 cutii de de Baby Orajel Twin Pack ce expiră în luna august 2011!

Livrarea se va face doar la statia de metrou 1 Decembrie (Piaţa Trapezului)!
Daca sunteti din provincie platiti txele de curierat (FanCourier)

Daca doriti acest produs trebuie sa imi demonstrati ca aveti un copil cu vasrta maxima 16-18 luni. (doresc sa il ofer cuiva care chiar are nevoie de el)

Primul sosit, primul servit!

Lasati un email sau un comentariu aici!


 Am vazut ca una fusese data iar pentru cea de-a doua  doritorii nu dovedisera inca,ca chiar au nevoie.
Asa ca i-am facut fetitei o poza cu dantura si am trimis-o pe mail-ul blogului.
Si spre surprinderea mea am primit gelul atat de necesar.
Asta fiind ieri.
Azi dimineata pe cand iesem cu copii pe poarta la impartasit, a sosit si curierul cu produsul.
Iti multumesc din suflet pentru acest cadou   babyorajel 
Chiar am dat la biserica niste banuti de bucurie ca Dumnezeu aranjeaza lucrurile in favoarea mea.

Si avea dreptate sotul meu cand spunea sa donez niste cizme
 primite de la mama din Italia ,cizme aflate in stare excelenta,dar care sunt marimea 37 si nu mi se potrivesc.
Le gasiti aici pe Site-ul lucrurigratis.ro abonativa si cine e mai convingator le va primi.
Fara a plati  casigatorul taxele postale.
 Eu  la tot ce am oferit pe http://www.lucrurigratis.ro/
NU AM CERUT BANI PENTRU TAXELE DE EXPEDIERE

Si Dumnezeu m-a rasplatit cu varf si indesat.



Am si folosit gelul,e bun si se cunoaste ca a mai calmat-o,nu mai e asa
suparata si agitata.Mii de multumiri din suflet babyorajel
Si dovada ca acest gel e foarte bun e chiar fata  mea azi dimineata dupa o noapte in care nu s-a trezit deloc plangand nici macat tunetele puternice de azi-noapte n-au trezit-o.




Si baiatul ca n-am scapat de el fara sa-i fac poza.


 

2 comentarii:

  1. Cu placere. Ma bucur ca v-am putut fi de folos. Puteti publica pe blogul dumneavoastra o poza cu baby Orajel alturi de fetita dumneavoastra? Asa o sa preluam si noi poza pe blogul nostru si vom pune si un link catre blogul dumneavoastra!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu cea mai mare placere o sa fac azi asta.Caci a dormit tare bine azi-noapte in ciuda furtunii de afara.
    O sa fie incantata sa-i dau cutia sa se joace ca s-o pot fotografia.

    RăspundețiȘtergere